Veckan som gått

Som vanligt får det bli en snabbsummering. 
I onsdags följde jag med Hanna grannen för att kolla när Oskar spelade innebandycup.
I torsdags va jag hemma hos Ida.
Sen har det vart en hyfsat lugn helg.
Skulle träffat Linda i lördags men blev inställt så jag åkte ut i Bokhultet o gick en sväng. Underbart att varva ner där.
Träffade Linda idag en sväng. Tanken va att gå runt sjön men det ösregnade så gick en sväng på Samarkand.

Skulle kolla igenom kalendern för nästa vecka och upptäcker att Max har lämnat spår efter sig😂

Imorgon är navelsträngen klippt på jobbet och handledaren kommer inte vara med längre. Är lite smånervös. Det är verkligen såååå mkt saker att kunna. Självklart kan man ju alltid be en kollega om hjälp men det ringer ju non stop nu så inte så lätt alla gånger. Men men hoppas det ska gå bra😊








2016-04-17 @ 21:20:19 Permalink Allmänt Kommentarer (1)



Kommentarer

Skönt och bara ta det lite lugnt nu när det varit mycket. Lycka till på jobbet. Mysigt och få hem godingarna idag. Goa Max klart måste lämna lite spår efter sig, jag fick ju samma i min tidning, piggar upp🌳🌞😀😉

Mamma (2016-04-18 @ 11:45:22)


Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: