Hemma igen

Dåva man hemma igen.
Vi åt frukost innan bussen hämtade upp oss vid 10:15.
Vi satt och pratade med dom vi hade lärt känna på flygplatsen och barnen spelade ihop så tidengick snabbt.
Flygresan gick bra fram tills det va dax att påbörja landningen. Det va bland det värsta jag vart med om.
Hela öronen ner till halsmandlarna kändes som de skulle explodera.
Jag satt o grät så jäkla ont gjorde det.

Mamma, pappa och Freja kom o hämtade oss vid flyget.
Underbart att träffa Freja igen.
Mamma o pappa hade vart så snälla och handlat hem kvällsmat.

Öronen susar och är fortf heeelt slut i kroppen så jag är hemma idag så hoppas jag att jag kan jobba imorgon.
Kändes konstigt att lämna både Max o Freja på samma ställe idag😊



2016-08-23 @ 09:06:31 Permalink Allmänt Kommentarer (0)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: