Nissi Beach

Det blev pizza till lunch även idag😊
Och Max fick båda sina favoriträtter: Hamburgare och Tacos☺️

Efter lunchen gick vi bort till den fina stranden Nissi Beach. Tog bara 5 minuter att gå dit.
Så jäkla fint där och helt ljummet. 30 grader i vattnet😊

Blev poolhäng hela em.
Stannade bara en kort stund då Max tyckte det va läskigt med sjögräset.
Blev poolhäng för hela slanten.
Mormor o morfar fick även se det via facetime.
Har lagt ut på youtube ska bara se om det funkar att länka😊

https://youtu.be/afz1WGzZ-BY

https://youtu.be/_T10Si7Z5F0

Blev kortspel på balkongen innan vi käkade.
Ikväll va det Indisk buffé vilket va sådär.
Blev en tur ner till stranden nedanför och även en tur på stan innan vi fastnade i soffan.
Trots att jag har smörjt mig som ara den har jag lyckats bränna mig på baksidan av benen😡
Hoppas det går bra imorgon



2016-08-17 @ 20:36:42 Permalink Allmänt Kommentarer (2)



Kommentarer

Kanon med alla bilder och även ft och youtube. Vad han simmar nu så roligt och se. Hungriga behöver ni inte va. Jättefint där👍👌😎🏊🍔☀️☀️

Svar: Ja vi längtar redan till frukosten😊
Johanna

Mamma (2016-08-17 @ 20:51:06)

Kanon med alla bilder och även ft och youtube. Vad han simmar nu så roligt och se. Hungriga behöver ni inte va. Jättefint där👍👌😎🏊🍔☀️☀️

Mamma (2016-08-17 @ 22:34:12)


Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: