Onsdag

Började med att åka upp till Samarkand för att köpa simglasögon till Max. Han älskar ju att vara under vattnet men blir sur när det läcker in så köpte ett par i lite bättre kvalitet.
Käkade lunch på Pizza Hut.
Även mamman fick glass till efterrätt😄

Fick hem en poster jag beställt idag till nya hörnan. Blev väldigt bra måste jag erkänna😊

Igår va jag på barnhabiliteringen för första samtalet. De hjälper till med hjälpmedel och även framtida medicininformation.
Jag är väl inte så jättepositiv till att han ska äta medicin men gör det att han får det enklare i skolan och har lättare att ta till sig information så självklart.
Får se hur det utvecklar sig.
Jag nämnde att han pratar ofta om att bensinen ska ta slut i flygplanet.
Då sa hon att de gjorde en bok till en tidigare gällande flygning och att de kunde göra en till Max oxå.
De ringde upp oss idag r att ställa lite frågor och så skräddarsydde de boken till Max så vi va och hämtade den. Helt fantastiskt🙏🏻

Igår åkte jag ut till Lessebo efter habiliteringen och vi va där tills kvällsmaten.

Ikväll dök det upp en fantastisk regnbåge utanför fönstret.
Så häftigt att man kan se hela varje gång den dyker upp

Imorgon är vi hembjudna till Tina på fika. En kollega som gick på semester v 28 så evigheter sen vi sågs.



2016-08-10 @ 21:47:49 Permalink Allmänt Kommentarer (1)



Kommentarer

Mysig dag för er. Helt kanon med boken, tur man inte behöver tjata för att få bra hjälpmedel. Ja det busades en hel del av barnen, kul och se hur kul de har tillsammans. Vilken regnbåge jätte häftig bild.🍛🍟📖✈️⚽️🌈

Mamma (2016-08-11 @ 16:26:21)


Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: