Resfeber

Veckan har rullat på.
I lördags bjöd pappa ut oss på nyplockad svamp.
Annars har vi mest tagit det lugnt.

Imorse gjorde Freja sig iordning för sin första förskoledag

Men när vi kom dut va det stängt.
Hade missat att det va planeringsdag idag så vi fick gå hem igen.
Åkte och klippte Max.
Hämtade ut lite euro.
Ätit Mc Donalds.
Packat det sista.
C va här o hämtade Freja nu. Hon va jätteglad vilket jag oroade mig lite för. Skönt. Va nog mer jag som tyckte det va jobbigt att lämna ifrån mig henne😕

Så nu är vi redo. Om ca 30 min kör Birgitta ut oss till flyget. Spännande att senom Max få kika in i cockpit😊
Får se om jag får till något inlägg ikväll när vi är framme.
Vi flyger 17:50 så är framme på hotellet först runt 23- tiden om allt går som det ska.
Oj vad det pirrar i magen nu😊



2016-08-15 @ 15:39:36 Permalink Allmänt Kommentarer (1)



Kommentarer

Sötaste Freja så tokigt. Tur att hon var glad. Ser fram mot bilder från er vecka. Häftigt och få kolla in i cockpit. Ha en underbar resa😘👍🌞✈️

Mamma (2016-08-15 @ 18:44:51)


Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: