Siesta

Ligger just nu och tar lite siesta innan middagen

Vaknade i att av att jag frös så jag skakade och tempen visade på feber😔 Va nästan lipfärdig.
Men vaknadr feberfri och har proppat i mig alvedon så har gått okej idag iallafall.
Max träffade de 2 killarna vi pratade med på flyget ner.
De mötte upp oss vid poolen innan lunch. Vi badade en stund sen gick de till teen lounge ett ställe där man kan spela xbox och en massa annat.

Gick en sväng till stranden hör nedanför men Max hatar verkligen sjögräset.

Det är så mysigt nu när man har lärt känna lite folk här. Har legat bredvid en familj vid poolen nu 4 dagar. Lite äldre med 2 yngre barn som är hur goa som helst.
Åh trivs verkligen sååå bra här nere men längtar samtidigt efter Freja.
Hoppas att hon och jag kan åka hit nästa år.



2016-08-20 @ 16:40:22 Permalink Allmänt Kommentarer (1)



Kommentarer

Vad kul om du, jag, Freja och Arvid kunde åka tillsammans nästa år! :)

Svar: Det hade vart suuuuuperkul:)
Tror du Jon är lika glad över att stanna hemma😊
Johanna


URL: http://erikasblogg.se
Erika (2016-08-21 @ 11:08:44)


Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: