Sista dagen

Och även den dagen jag mått sämst😔
Ingen feber men du dunderförkyld och totalt matt i kroppen.
Försöker bita ihop för Max skull och orka bada.
Han har hängt en del inne i teenlounge idag oxå och spelat minecraft med andra kompisar. Perfekt att få pausa från värmen.

Idag ingen ingen mat eftersom inclusive innebär 7 frukost och 5 lunch o middagar.
Idag käkade vi på resturangen vid poolen. Så jäkla bra i betalande vuxens sällskap så äter barnen gratis från barnbuffén villet innebar hamburgare, nuggets, korv med bröd pasta o köttfärssås.
Så för min mat och 2 dricka plus Max mat gav jag 95kr😊👍🏻

Om 40 min är det dax för middag. Man måste boka bord och fanns bara 18:30 och 19:30 kvar. 18:30 är eg för tidigt men 19:30 för sent.

Avslutat med lite bilder från sista poolhänget



2016-08-21 @ 16:52:07 Permalink Allmänt Kommentarer (1)



Kommentarer

Tråkigt att det inte försvann sjukan. Max drömmer väl om hamburgare. Han har blivit som en fisk😢🍔🏊🐬

Mamma (2016-08-21 @ 22:29:29)


Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: