Tillbaka till vardagen

Idag jobbade jag igen. Det gick bra.
Tina kollegan hade lagt en supergullig lapp och välkomnade mig tillbaka😊

Känns så konstigt att båda går på skolan nu😊
De va så söta när jag hämtade dom i tisdags. De kom gående hand i hand💗

Superskönt att bara ha ett ställe att hämta o lämna på som idag när ett samtal drog över nästan 10 minuter så kände man inte sig så stressad som man gjort innan.

Det va en trött Freja ikväll😊

Imorgon har Max tid till barnhabiliteringen för info om mer hjälpmedel.
Ska bli strålande väder och jag slutar tidigt så kanske blir det en sväng till Evedal😊☀️



2016-08-25 @ 21:11:17 Permalink Allmänt Kommentarer (1)



Kommentarer

Härligt välkomnande. Så söta skolbarn. Skönt och sen så nära. Bra med hjälpmedel. Riktigt varmt ska det bli sen går det mot svalare. Hon ska väl inte bli sjuk?😍💑🌞

Mamma (2016-08-25 @ 21:26:46)


Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: