Vilken service

I morse frågade dom om jag ville att de skulle göra glutenfri pizza till mig till lunchen.
Frågade vilken sort jag ville ha och hit dax vi beräknade att käka så den skulle vara färdig när vi kom.
När det va dax för lunch kom det in en gigantisk hawaiipizza som va bland den godaste jag ätit.
De ska fixa pannkakor till mig varje frukost och det finns en hel avdelning med glutenfria kakor och bröd.
Super verkligen😊

Max har knappt tid att äta.
Blev lite chackspel innan vi slängde oss i poolen igen.
Nu visar det 32 grader och inte ett moln.
Vi smörjer oss som bara den så vi inte behöver ligga i skuggan resten av veckan: klassiskt annars😎
Nu är det glass-paus känns det som.
Kommer blir en hel del inlägg.
Flera kanske tänker: vafan lägg undan mobilen men detta funkar mest som em dagbok för mig😊 sen att det är några som vill läsa är superkul😊



2016-08-16 @ 13:37:22 Permalink Allmänt Kommentarer (2)



Kommentarer

Åå vad jag längtar tillbaka! Ser "min" solstol och blir helt sentimental. Maten var såå god och jag älskade buffén! Ha en underbar vecka! Kram!

Svar: Ja fantastisk mat👍🏻 ikväll va det grillbuffé. Vart brukade ni hänga?😊 kram
Johanna


URL: http://erikasblogg.se
Erika (2016-08-16 @ 19:35:43)

Så bra det är du inte van vid. Goa killen han simmar nog som en fisk när veckan är slut. Vi som trodde att han skulle äta massor. Fortsätt o blogga vi gillar det😄🐟🍕🍔🍟🌞

mamma (2016-08-16 @ 19:50:20)


Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: