Julafton 2016

Har vart lite tyst i veckan.

Blev inte så mkt kul träffar i veckan då jag gick hem med feber från jobbet i Onsdags. Fick ställa in både med Mia och Ida o Linn😔

I Fredags kväll åkte jag ut till Lessebo. Blev uppesittarkväll med Bingolotto. Robert hade kommit mer från Sthlm

Igår va första Julafton utan barnen. Va faktiskt rätt jobbigt men som tur va hände det lite annorlunda saker som gjorde att man kopplade bort det.

Vi åkte ner till Helsingborg och firade med storebror och hans familj.
Va en supermysig dag.
Vi körde hem på kvällen.

Nu längtar jag såååå mkt tills kidsen kommer hem från deras pappa så jag får fira med dom.

❤️



2016-12-25 @ 08:56:36 Permalink Allmänt Kommentarer (1)



Kommentarer

Blev en mysig kväll, längesen vi satt vi 4och spelade. Blev också en mysig julafton med god mat och mysigt och få fira den hos Henrik med familj🎅🎄🍬🎁😍

mma (2016-12-26 @ 11:05:03)


Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: