Juldagen 2016


kidsen kom hem lagom tills vi skulle äta. Åhhh vad jag längtade efter dom❤️

Blev en lugn o mysig juldag med tomtebesök och gröt.

Vi åkte hem strax innan 19 och det blev legobygge fram tills 23 på kvällen😊

Igår va vi på bio och såg SING


Den va bra förutom att det va ett gäng bredvid som satt o tjattrade hela jävla filmen och sjöng med i alla låtar😡 

Blev även en massa legobygge igår😊

Idag va det jobb för min del o kidsen är hemma hos mormor o morfar i Lessebo. Dom kom o hämtade dom innan jag började jobba vid 10:45.

Det verkar som dom har haft en härlig dag😊

Det va jättelugnt på jobbet men hade jobbig huvudvärk hela dagen så ska hoppa i säng nu o hoppas att man vaknar piggare. Mamma o pappa kommer in med kidsen tills jag slutar.




2016-12-27 @ 21:57:25 Permalink Allmänt Kommentarer (1)



Kommentarer

Gick ju bra att fira juldagen. De blev nöjda med paketen och avslöjade delvis tomten. Mycket lego och bygga. Mysiga dagar vi haft med dom här🎄🎅😘💙💗

mma (2016-12-28 @ 13:39:55)


Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: