Askelyckan

Veckan har rullat på.
I onsdags va jag hembjuden till Kicki som jag jobbade med på Askelyckan. Även Anna va där. Hade en superhärlig kväll. Anna va så söt och hade köpt macaroons till mig från Askis. Tycker dom är supergoda vilket hon vet😊

Igår va jag inbjuden till grannarna Hanna o Oscar på mat o spelkväll..
Skönt att ha nära hem😊

Idag hoppade jag in på Askelyckan o jobbade. Jobbade 9:30-17:45 och är totalt slut i kroppen. Och kände verkligen av knät. Har jätteont nu ikväll. Märks nuhur mkt det slet på en. Men det va superkul. 
Hade egentligen tänkt åka hem till Sara o Mike men fastnade i soffan😕

Imorgon börjar Freja på Cirkusgympa. Kul att se om hon gillar det. Hon ska ej fortsätta med dansen. Tror hon tyckte det va svårt och blev blyg o ledsen när hon inte hängde med. Så får vänta lite till.










2016-02-06 @ 20:39:53 Permalink Allmänt Kommentarer (1)



Kommentarer

Många Goa kompisar du har. Verkar som hon gillade gympan:)

Mamma (2016-02-07 @ 22:20:12)


Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: