Snabbvisit

Max va laddad för kalaset. 
Jag gav honom 2 extra puffar medicin innan i förebyggande syfte. 
Dom började med att fika.
Jag och Freja lekte ute.
Vi ställer oss i kön för att köpa glass.
Märker att killarna går ut för att leka. Efter 5 min hör jag ett vrålskrik och ser att det är Max som skriker.
Han har panik och säger att han ej får luft. Superläskigt..
Han säger att han vill åka hem.
Freja stannar kvar och vi åker hem. Jag ringder till Barnakuten för att få råd.
Under tiden däckar han i soffan och märker att han även fått feber.
De ringer upp och ber oss avvakta. De misstänker att febern beror på att luftrören får jobba så hårt. Vi gav meredicin sen lugnade han ner sig tack o lov.
Lämnade barnen till C nu ikväll så får han vara hemma imorgon.





2016-02-28 @ 20:37:34 Permalink Allmänt Kommentarer (2)



Kommentarer

Stackars lilla gubben när ska du bli frisk😦😍😍

Mamma (2016-02-28 @ 21:30:02)

Usch stackars Max,hoppas det blir bättre snart.

Rita (2016-02-29 @ 07:37:53)


Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: