IKEA

Fick ett ryck idag och blev sugen på att åka till IKEA. Känner att jag vill fixa och pyssla här hemma. Förnya lite.

Barnen va hos C inatt.
De hade spolat grusplanen vid Spetsamossen så de åkte skridskor där idag. Åkte förbi och tittade lite innan jag åkte vidare till IKEA.
Det va premiär för Freja men hon tyckte det va superkul.
Tydligen så hade SMP vart där o fotat.

På IKEA blev det en massa fint shoppat.
Bla a sänghimmel till Freja och helt nytt till badrummet uppe. Tyvärr är ju grunden katastrofal med ful gammal plastmatta men man kan ju göra ett gott försök😊

När jag kom hem blev det lite bebissnos och häng inne hos grannarna innan kidsen kom tillbaka..

Älskar lampan jag köpte till vardagsrummet. Blev ett mysigt sken från den.














2016-01-06 @ 22:21:35 Permalink Allmänt Kommentarer (1)



Kommentarer

Kul att de kunde åka skridskor och att Freja också klarade det. Fina saker du köpte och fint blev det🌞❄️😘

Mamma (2016-01-07 @ 16:30:05)


Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: