Kalashelg

Blev klassiskt tacomyskväll i Fredags.
Igår startade jag dagen med att rensa p fixa hemma. Har länge kännt att jag har velat slänga ut garderoben som står i mitt badrum på nedervåningen. Ingen annan i huset har det i deras lägenheter och deras badrum känns alltid så stora o fräsha. Så igår hjälpte Birgitta mig att plocka isär och slänga ut den.
Och vilken skillnad det blev.
Mkt ljusare o enklare att hålla rent.

Sen eftermiddag åkte vi ut till Lessebo för att fira pappa.
Vi sov över och åkte tillbaka idag lagom tills simskolan började.

Hem en liten sväng innan vi lämnade Freja på kalas på bowlinghallen.
Under tiden åt jag o Max pizza på Lanterna.
Freja va mkt nöjd med kalaset.

Imorgon är det ny vecka o nya tag.








2016-01-31 @ 22:16:36 Permalink Allmänt Kommentarer (1)



Kommentarer

Mysigt när ni var här. Fina presenter han fick och barnen vet vad han gillar. Blir bra i badrummet och förhoppningsvis ändå bättre. Hoppas veckan går bra😍🍰🍬🍫🍭

mamma (2016-02-01 @ 16:36:38)


Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: