Lördag

Började dagen med 4 timmars jobb.
Jag har bara 13 betalda semesterdagar i år eftersom jag började i Oktober så jag känner jag behöver jobba in lite och då det är dubbelt på lördagar tjänar man ju in en hel dag.
Kollade först så det va ok med kidsen om de följde med och de ville dom jättegärna.
Vi sitter bara administrativt på lördagar inga som ringde.
De hade med aig sina Ipads och det fick faktiskt jättebra.
Tänkte jag skulle jobba så länge de hade tålamod så efter 4 timmar tyckte Freja det räckte men Max hade gärna stannat lite till😊

När vi kom tillbaka upptäckte vi att det va vattenläcka i källaren😖
Det hade läckt in i mitt förråd men hoppas inte något blivit förstört.
Vi skulle på bio så hann inte kolla igenom så noga.
Vi såg Ice Age.
Den va sådär. Freja ville gå efter halva.

När vi kom hem hade hyresvärden tack o lov fått tag på en rörmokare så vi hade vatten igen.
Blev en lugn kväll.
Vi är trötta allihopa.
Imorgon blir det Kaskad i Tingsryd.
Går det inte att bada utomhus får man bada inomhus😊



2016-07-16 @ 21:46:20 Permalink Allmänt Kommentarer (1)



Kommentarer

Så mysigt de har på jobbet. Fullt upp hela dagen. Trist med vattnet tur det löste sig. Tuffing på rullskridskor😘👍😍

Mamma (2016-07-17 @ 21:24:16)


Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: