Lördagsdate

Det gick supersnabbt att jobba igår.
Vi hade musik och gottebord så gick jättebra. Tiden bara flög iväg.
Och jag hann med nästan 2 timmar i solen när jag kom hem.

Åkte hem till Jossan på kvällen. Blev först jordgubbsmojito innan vi åkte ner till Tak för att käka och hänga lite.

Tänkte jag kan lägga ut receptet då det eftetfrågades på kladdkakan jag gjorde. Hittade det på en blogg så lånar därifrån

Nehe kanske dax att gå upp och käka lite frukost. Idag blir det en fix o städdag innan kidsen kommer imorgon👏🏻👏🏻 pratade precis med dom på facetime och längtar som bara den.
Freja hade tappat sin andra tand nu och va superglad😊



2016-07-10 @ 10:00:56 Permalink Allmänt Kommentarer (1)



Kommentarer

Skönt att tiden går snabbt när man jobbar extra en lördag. Vad läskande de såg ut, får bli sådana nästa gång. Oj redan tappat en tand till. Vi längtar också👍🌞🍓💑

Svar: Och vi längtar efter er💗
Johanna

Mamma (2016-07-10 @ 10:36:50)


Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: