Plötsligt händer det☀️☀️

När jag slutade jobba vid 15:15 så sprack det plötsligt upp och va hur fint väder som helst.

Jag bänkade mig i en solstol i trädgården och efter ett tag kom Birgitta ut med varsitt glas vin😊

Slutade även med lite grillning och satt och njöt i trädgården tills solen försvann.

Nu har jag slängt mig i soffan och slappar med en bok.
Imorgon ska jag nog träffa Benny en sväng som är hemma från Sthlm. Ev en sväng till Tak.
Lördag har jag anmält mig att jobba. 9-14 administrativt så känns som det blir lugnt.
Sen träffa Jossan på kvällen.



2016-07-07 @ 21:21:29 Permalink Allmänt Kommentarer (1)



Kommentarer

Härligt och få njuta av 🌞igen. Mona tyckte att en sådan granne ville hon ha. Ha det så bra i helgen😘🌞🌞🌞🍷🍉🍓

Mamma (2016-07-08 @ 11:50:53)


Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: