Sommar ☀️ sommar ☀️ sommar

Vilka dagar det har varit.
Jobbade i lördags några timmar sen blev det lugnt på kvällen.
Igår åkte jag och Birgitta till Öland. Till Talludden mitt favoritställe.
Hade en superhärlig dag. Underbart att äntligen få vara vid havet☀️

När vi kom hem runt 18:30 tiden kom C förbi med barnen.
Vi svirade om o åkte ut till Lessebo där de är idag och imorgon när jag jobbar de sista dagarna.
Idag har dom vart i Kosta och badat.

Ikväll va jag, Camilla och Carolina nere på stan och käkade.
Vi va först på båten sen satte vi oss på Espressohouse.
En helt fantastisk kväll.
Helt ljummet.

Nu dax att sova sen dax för sista arbetsdagen innan 4 veckors semester☀️☀️☀️
Taxfree katalogen kom idag😊



2016-07-25 @ 22:23:35 Permalink Allmänt Kommentarer (1)



Kommentarer

Vilka sommar bilder och så härligt och mysigt du haft. Vi hade också mysigt med dessa baddjur blev bad nästan hela tiden😍😍

Mamma (2016-07-27 @ 08:16:03)


Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: