Äntligen☀️

Äntligen har vi kunnat njuta ordentligt av sommarvärmen.
Började med att ta sovmorgon. Jag väckte dom kvart i 10😊 Inatt sov vi alla 3 inne hos mig. Mysigt och inget bråk.

Jag njöt en stund på balkongen för att checka av läget med Freja.
Alltså denna underbara balkong😍
Hon sprudlade av energi så runt 12:30 begav vi oss till Evedal.
Jag sa i bilen dit att räkna inte med att bada. Det kommer vara iskallt och du som vart sjuk Freja så vi kan bada tårna.
Det slutade med att vi badade alla 3😊🏊🏻
Alltså det va hur skönt som helst i vattnet. Och om jag världens största kruka säger att det är skönt då är det riktigt varmt😄

Stannade i nästan 4 timmar och om man njöt. Nu är det verkligen sommar på riktigt😊

Vi tog svängen förbi donken på hemvägen. När vi kom hem sa båda: åh villen härlig dag mamma😊 Så underbart att höra dom säga det😍

Nu är vi fortf ute. Freja har en massa att ta igen och har längtat efter att få cykla. Och jag njuter i solstolen😎 såna här kvällar man ej vill ska ta slut.

Imorgon lämnar jag kidsen till deras pappa efter frukosten. Veckan har rusat iväg😔 
Underbart med ytterligare en ledig dag🙏🏻




















2016-06-05 @ 17:57:05 Permalink Allmänt Kommentarer (1)



Kommentarer

Härligt med sovmorgon och att hon är frisk. Måste väl vara det tidigast ni badat i sjön. Mysiga bilder från en härlig dag☺💑🍦🍉🌞

Mamma (2016-06-06 @ 20:32:14)


Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: