Balkongläsning

Älskar verkligen att sitta och läsa på balkongen och särskilt när man hittar en som man bara längtar tills att få fortsätta med. Har bara slutet kvar nu. Älskar hammarbyserien. Läs dom om ni inte gjort det.
Beställde även ett gäng pocket nu till sommaren.


Igår berättade jag för Max om resan. Han blev superglad.
Kände att jag ville hinna förbereda Freja på det. Jag sa att nästa gång är det din tur. Men du får välja vad du vill som bara du och jag ska göra i sommar. Då valde hon Leos Lekland😊

Ikväll är det premiär för Allsång på Skansen👏🏻



2016-06-28 @ 19:41:21 Permalink Allmänt Kommentarer (1)



Kommentarer

Oj vad det växer på balkongen. Ja super bra böcker, har den senaste. Gullungar😘🌞💑🍅🍓📚

Svar: ja där har de gröna fingrarna fått lite gener från skogsmulle😊
Johanna

Mamma (2016-06-29 @ 16:05:16)


Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: