Vilken dag

Idag såg prognosenttre ut så strax efter 9 rullade vi mot Öland.
Där va det strålande sol.
Blev en superhärlig dag. Dom skötte sig övet förväntan😊 Alltid svårt när man är en vuxen med 2 barn som vill olika saker men det gick väldigt bra.
Vi va där ända tills det stängde.
Så kul när båda älskar att åka alla karuseller. Det är en som jag och Max åkte förra året som snurrar som bara den. Jag mår illa av det så iår sa jag till honom att vi skippar det.
Och som tur väl va så stötte jag på en jag kände så han fick åka med henne😊
Lagom tills det stängde kl 17 kände vi oss nöjda och rullade hem. Mellanlandade i Lessebo för lite kvällsmat.
Usch tycker alltid veckorna går så fort men denna har verkligen gått ALLDELES för fort och vill verkligen inte lämna ifrån mig kidsen imorgon😔
Men blev ju verkligen ett perfekt avslut på veckan😊



































2016-06-19 @ 21:41:50 Permalink Allmänt Kommentarer (1)



Kommentarer

Vilken dag det blev för er och sådant kanon väder. Det trodde jag inte när ni åkte, två år i rad sån tur. Många kanon bra bilder på älsklingarna. Usch ja och lämna dom jobbigt.😘🌞😎🐅🎢💙💗

Mamma (2016-06-20 @ 07:52:19)


Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: