Sommar

Alltså vilka dagar det har vart☀️☀️☀️
I fredags fick pappa åka hem från sjukhuset. Jag och barnen hämtade honom och åkte sen till Lessebo.

Lämnade kidsen eftersom vi hade utbildningsdag hela lördagen.
Vi va i konserthuset. Trist att va instängd hela dagen. 
På kvällen va det middag.
Det va jättekul och vilken värme det va.
Jag åkte hem vid 23 och då visade bilen på 15 grader.
Jag tyckte jag kände mig lite piggare på kvällen under middagen men sen när jag va hemma fick jag riktig feberfrossa och låg o skakade under ett duntäcke med långärmad tröja o byxor. Jävla skit.
Jag är fortf jättehängig o har typ ingen röst men får ändå försöka att jobba imorgon.

Åkte ut o hämtade kidsen idag. Försökte ligga ute o sola och herregud villen värme. 22 grader o det va typ för varmt för att sola😄🙈
Blev en sväng till Samarkand på kvällen för lite inköp av sommarkläder.
Underbart.
Snart dax att hoppa i säng så man orkar upp imorgon.









2016-05-08 @ 21:20:44 Permalink Allmänt Kommentarer (1)



Kommentarer

Ja vilken sommarvärme ska ju inte klaga men lite väl varmt. Trist och va så förkyld. Gick bra och ha dom här nu när pappa kommit hem. Så fin liten sommarflicka😎🌞

Mamma (2016-05-08 @ 22:02:06)


Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: