Veckan som gått

Jag gick till jobbet i måndags men fick gå hem efter några timmar.
Va hemma tis-ons oxå.
I fredags blev det AW med Jossan på Deluxe. Härligt i solen.
Igår ba jag och fixade lite saker. Köpte växter till balkongen och planterade. Tomatplantor, smultron och mynta blev det. Alltid lika härligt när balkongen är iordningställd inför sommaren😊☀️🌿🍅🍓
Va hemma hos Sara en sväng oxå. Fick med mig hemgjord rabarberkräm. Sååå gott.
Va och hämtade en cykel hos en kollega som jag köpt till Freja. Birgitta hjälpte mig att sätta på stödhjul idag. Förhoppningsvis blir hon glad😊

Idag har vart städ o tvättdag. Skönt med en innedag i det trista vädret.











2016-05-15 @ 19:03:14 Permalink Allmänt Kommentarer (0)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: