Bakslag

Tina en kollega kom förbi en sväng innan hon började jobba imorse.

Härligt att träffa henne.
Va inne och fikade hos Hanna och Ilse.

Har vart uppe en del men ändå försökt att vila o ta det lugnt.
Vet inte om det är sviterna från igår men efter att jag hade duschat ikväll så har jag haft sjuuukt ont i hela benet. Har nog inte haft såhär ont sen de första dagarna hemma😕
Foten är iskall och hela benet molar o värker. Säkert att jag har överansträngt det.
Söta Hanna kom in med en värmedyna till mig😊
Och Birgitta va och handlade åt mig idag. Guld värt att ha såna grannar💗



2016-11-21 @ 22:20:24 Permalink Allmänt Kommentarer (1)



Kommentarer

Tråkigt. Säker varit igång förmycket. Härliga grannar. Hoppas det blir bättre. Står rosorna fortfarande? 😢😊😊

Svar: Nej nu har rosorna tyvärr gett upp😔
Johanna

Mamma (2016-11-22 @ 07:21:17)


Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: