Bonustid

Blev att jag fick lite bobustid med kidsen imorse.
Deras pappa hade fått ett försenat sms igårkväll som jag skickade förra veckan att han skulle säga till personalen att mormor hämtar kl 15 idag.
Då Max blir jätteorolig då det sker förändringar fick dom gå hem till mig strax innan 15 så hämtade C dom här när han slutat jobba.

Va inne hos Hanna o Ilse på fika när dom kom.
Freja följde med dom en sväng till lekparken och jag o Max kollade film innan dom blev hämtade. Härligt med lite oväntad bonustid

Ikväll kom Ida förbi. Va jättelängesen vi sågs. Hon hade med sig en fin present som tyder på att hon känner mig väl😊🎅🏼

Imorgon är det dax att plocka bort stygnen. Är lite smånervös då jag ej sett såret ännu och vet ej hur stort det är. Nojjig att det inte ska ha läkt. Förra gången hade dom inte satt klamrerna tillräckligt vid knät så fick vänta ytterligare på att plocka bort dom.

På em är det dax för besök hos sjukgymnast.
Mamma kommer in och hjälper mig att köra mig. Hon ska även hjälpa mig ta upp julsakerna från förrådet. Gaaaalet att det är första advent på Söndag.

På kvällen kommer Åsa en kollega på fika. Så fullt ös imorgon. Så härligt att så många tar sig tiden att komma förbi och pigga upp en💗



2016-11-22 @ 23:00:50 Permalink Allmänt Kommentarer (1)



Kommentarer

tur det gick och ordna så ni fick mysigt😍💑

Mamma (2016-11-25 @ 10:29:45)


Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: