Fullt upp

Började med att ta bort stygnen på vårdcentralen.
Gick bra till en början men vid knäskålem hade de klamrerna fastnat och hon fick slita loss dom😖 höll på att svimma

Mamma kom in o hjälpte mig köra.
Hem och åt innan det va dax att åka till sjukgymnasten.
Det skiljde 1,5 cm på låret.
Jag fick några övningar att köra. Både rörelseövningar och lite för att få upp pulsen i benet så att svullnaden lägger sig.
Ska köra varje dag sen återbesök nästa vecka.

Mamma hjälpte mig att julpynta. Stackare fick springa upp o ner i förrådet🙈 men mysigt blev det

Åsa kom och åt kvällsmat och stannade några timmar. Hade med sig en jättefin blomma

Idag va först Jossan, Lasse, Hanna o Ilse här på fika

Strax innan dom gick kom Sara och Elliot

Inte lätt att tajma alla samtidigt när de har olika sov och ättider😊

Imorgon är första dagen jag ej har några besök inplanerade.
Galet vad fort veckan har gått.

Imorgon är det dax för Frejas första skoldisko😊 Hon skulle följa med Stefani hem efter skolan sen skulle dom åka dit ihop. Kul hon har längtat. Blev lovad lite bilder



2016-11-24 @ 18:51:09 Permalink Allmänt Kommentarer (1)



Kommentarer

Ja fullt upp minst sagt 😊 inte mycket vila. Mycket fina och gott du fått. Spännande med disco 😊

mamma (2016-11-24 @ 22:57:29)


Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: