Helgen hittills

Igår morse hoppase jag och lämnade dom i skolan. Det va sjukt jobbigt och sen började det ösregna. Bestämde att dom fick gå hem själva båda 2.
Jag bad personalen säga att de va tvugna att hålla varandra i handen och gå över övergångsstället och så stod jag o spanade efter dom.
Det va 2 glada barn som kom hemspringande😊🏃🏼

Fick sms av en klasskompis till Max hans mamma skrev att hon hade sett dom gå över och sa att hon blev rörd av att se hur duktiga dom va och att Max verkligen tog hand om Freja💗 känns skönt om det behöver bli att dom tar sig hem själva en annan gång.

Vi satte igång med fredagsmyset direkt med film o popcorn

Blev lite spel efter innan det va dax för IDOL

Jag blev TOTALT utklassad i memorie🙈

Freja o jag slängde ihop Bountygodis igår med. Superenkla.

Lovar att skriva ner alla recept och lägga ut nästa vecka.
Gick igenom allt godis jag har gjort hittills nu idag och det va ett gäng😄

Och än är det inte klart. Har iallafall 3 sorter till jag vill göra.

Fick nytt badrumsskåp insatt idag. Älskar när det är nytt o fräsht. Det gamla höll verkligen på att rasa sönder när som

Idag har det inte blivit så mkt vila. Tvättat o lagat mat o fixat o donat och det känns verkligen.
Tänkte i morse att jag kommer nog kunna börja jobba iallafall som näst nästa vecka. Men man märker vilken skillnad det är när man är uppe mer o rör på sig. Har haft jätteont idag. Sen råkade Max sätta knät på mitt knä när han skulle komma upp o mysa med mig i soffan i morse😖 mitt fel att jag inte drog undan tillräckligt men JÄKLAR vad ont det gjorde.

Ikväll sover vi faktiskt på övervåningen. Jag testade att ta mig upp o va inga problem iomed att jag får stödja på foten. Såååå skönt att få sova i en säng efter 10 nätter på soffan.

Natti natt



2016-11-19 @ 23:08:15 Permalink Allmänt Kommentarer (0)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: