Lördag

Har vart en bra dag.
Smärtan har vart under kontroll. Har börjat stiga ner lite på det för att få igång cirkulationen.
Igårkväll fick jag panik. Hade nog legat för länge i soffan så när jag reste mig upp fick jag galet ont i benet där plattan satt innan. Vet inte om det va att blodet rann till men gjorde så ont så jag visste inte vart jag skulle ta vägen. Läskigt när man är själv.
Men som sagt har kännts bättre idag.

Sara kom förbi en sväng och hade med sig gott hembakat knäcke😊

Sen ikväll kom Jossan o Lasse förbi med pizza och blev soffmys framför Så mkt bättre

Så jäkla söt är han



2016-11-12 @ 22:32:12 Permalink Allmänt Kommentarer (1)



Kommentarer

Låter ju bra😊😍

Mamma (2016-11-13 @ 16:41:18)


Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: