Praliner

Idag slängde jag ihop en pralin med mjuk pepparkakskola mellan. Tog väääääldigt mkt längre tid än jag väntat mig så är heeelt slut nu.
Mem fina blev dom😊

Vet inte om det va för att jag hittat sätt att sova bäst i soffan men har inte sovit bra alls. Hade jätteont i benet när jag vaknade. Kanske för att sängen är mjukare. Måste ju ligga på ett särskilt sätt för att sova bra.

Just nu ligger Freja i badet o Max kollar på tv. Börjar bli dax för kvällsbestyren sen.
Är så dubbelt för kommer sakna dom som bara den. Sjuuuukt tråkigt att ligga hemma själv, men samtidigt skönt då det tar på krafterna att ta hand om dom själv. Det är något HELA tiden😄



2016-11-20 @ 16:26:32 Permalink Allmänt Kommentarer (0)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: