Som en ny människa

Tog tag i duschprojektet idag och gick faktiskt bra.
Satte mig på en pall sen plastade jag in benet och hade på kuddar utanför.

Kändr mig som en helt ny människa efteråt men jäklar vad det tog på magmusklerna😄

Alltså vilket väder det har vart ute❄️🌞 Man har sett alla fantastiska bilder som har lagts ut. Hade mer än gärna tagit en promenad

Va inne hos Hanna o Oskar en sväng ikväll. Underbart att ta sig ut genom ytterdörren även om det bara va några hopp iväg😄

Imorgon kommer kidsen👏🏻👏🏻👏🏻
Har bestämt att mamma o pappa kommer o sover här imorgon och hjälper mig då det fortf är jobbigt att vara uppe längre stunder.

Vill bara avsluta med att hylla världens finaste pappa på farsdag💗 Tack för att du finns😘



2016-11-13 @ 20:40:50 Permalink Allmänt Kommentarer (1)



Kommentarer

Vad bra att du fixade duschen som du oroat dig. Det går ju framåt härligt. Och det har verkligen varit härligt väder, tråkigt för dig och Robert. Ses i morgon 😍🚿🌞❄

Mamma (2016-11-13 @ 22:08:44)


Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: