Tacksam💗

Dagarna rullar på.
Thilda kom förbi med lunch i Måndags.
Mamma o Pappa kom in i på em och hjälpte mig att hämta barnen.
De stannade över.

Mamma är fortfarande kvar och stannar tills imorgon. Sååå skönt att ha dom till hjälp då jag har haft rätt ont nu när jag har försökt belasta det.

Underbart att ha kidsen hemma💗

Igår va Jossan och Hanna på fikabesök. Även Ilse o Lasse va med😊

Idag har en fd kollega Helen vart på fika.
Skönt att det händer lite varje dag då det är sjukt trist att bara ligga i soffan.

Mormor fick hjälp att fixa kvällsmaten idag😊



2016-11-16 @ 18:41:53 Permalink Allmänt Kommentarer (1)



Kommentarer

Alltid roligt när man kan hjälpa till. Ja det har varit fullt upp. Ja bra hjälp fick jag. Nu kan du få hjälp av dom😍☕️🍩💑

Anonym (2016-11-17 @ 18:35:54)


Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: