Torsdag

Mamma lämnade dom imorse

Parkerade mig på en stol framför spisen och gjorde saffranskola med rostad kokos i. Sååååå gott😊

Pappa kom in och hämtade mamma. De åkte efter lunchen.
Innan dess fick jag hjälp med att hänga upp en ny adventsstjärna jag köpte på rean förra året.

Usch blir stressad av att det redan är första advent nästa helg. Även om man är hemma är jag inte fullt så mobil som pysseltanten inom mig önskar😄🙈

Max fick lov att gå hem själv efter fritids. Såg honom komma springande i en rasande fart😂

Vi hade en mysig stund för oss själva eftersom Freja följde med Nova hem.
Satte på en film och mös i soffan

Freja kom hem lagom till kvällsmaten. Dom har vart snälla och hjälpt till här hemma.
Nu återstår att se om de kan somna här nere båda 2 då tv:n är på. Max ligger o snurrar.

Så skönt att det är fredag imorgon så vi inte behöver tänka på att komma i säng eller upp tidigt. Återstår att se hur det går då jag ska lämna dom själv imorgon på morgonen😊



2016-11-17 @ 20:53:20 Permalink Allmänt Kommentarer (2)



Kommentarer

Hej. Kan du inte lägga in lite recept på ditt Julgodis? Du kanske har lite tid över nu😊ser väldans gott ut

Svar: Absolut kan jag det😊 ska skriva ner alla favoritrecept och lägga ut bilder på dom som du säger har jag ju tid nu😊
Johanna

Anonym (2016-11-18 @ 19:22:07)

Idag gick det bra att lämna. God kola var det. Oj vad glad han var och så mysigt ni fick det 😍

Mamma (2016-11-18 @ 19:26:02)


Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: