Uppdatering

Usch vilken dag igår. Först fick jag vänta i 2,5 timme på operation. När man är så nervös är väntan fruktansvärd.


Väl inne tog de väl hand om mig. Blev sövd vilket jag va nervös för men dom lugnade mig.

Vaknade upp o som väntan mådde jag piss. Fixar inte morfin.
Så fort jag skulla ta mig upp eller försökte äta spyddd jag😖
Så fick bli kvar på AVA under natten. Har precis vaknat o mår mkt bättre. Hoppas på att kunna åka hem efter frukosten.
Har inte särskilt ont än tack o lov så har sovit hyfsat trots snarkande granne🙈
Jag är sjukskriven tills 4/12 så får jag känna av hur jag mår själv.

Tack alla som har tänkt på mig💗💗



2016-11-10 @ 06:21:42 Permalink Allmänt Kommentarer (1)



Kommentarer

Så jobbigt och behöva vänta så länge, men skönt att det är gjort nu. Och skönt att du fick va kvar under natten, inte roligt och komma hem o må dåligt.

Mamma (2016-11-10 @ 22:34:37)


Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: