RM Göteborg

Bussen plockade upp oss vid 8 från jobbet.

Vi anlände till Göteborg strax innan 12.
Checkade in på rummet.
Det va en gigantisk arena Prioritet Serneke Arena där allt fanns i samma byggnad. Hotel, sportarenor och festlokalen.
De hade även längdskidor inomhus.

Tyvärr va darten på ett annat ställe som vi fick åka buss till.
Men det va riktigt skoj faktiskt.
Det fick bra. Jag vann de första 2 grupperna sen åkte jag ur semin i sista tyvärr.

Va tillbaka på arenan strax innan 17.
Fixade iordning oss på rummet.
Bodde med Nettan en superhärlig som jobbar på kontoret.

Vi gick bort till Cilla o Karins rum där vi tog en liten fördrink innan det va dax för lite bubbel och mingel innan middagen

Började dagen med supergod Hotellfrulle innan bussen rullade tillbaka till Växjö

Underbart att komma hem till sommarvärme.
Satte mig en sväng i trädgården innan jag handlade inför veckan.
Max fyller ju år på fredag så på lördag ska han ha kalas för sina kompisar.
Han ska ha tacos o filmkalas.

Imorgon är det jobb igen.
Sitter som handledare igen och det är dax för henne att börja prata.
Första 2 veckorna är det teori blandat med att lyssna på oss.
Andra veckan brukar man låta dom ta över tangentbordet medans jag pratat och nu är det dax att bara sitta bredvid som hjälp de sista 2 veckorna.
Känns som igår jag själv satt där med Mattias men det är snart ett år sen😊

Va en riktigt bra kväll.
Supergod Italiensk buffé sen fest efter det.



2016-09-04 @ 19:56:55 Permalink Allmänt Kommentarer (0)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: