Snart helg

Har som vanligt vart fullt upp.
Fixat o grejat.
Igår va jag hembjuden till Linn med Ida. Linn har flyttat tillbaka till Växjö igen efter 11 år.
Blev en härlig kväll framför IDOL.
Va och hämtade min cykel idag som jag fixat till. Tänkte sluta va lat o börja cykla till jobbet😊

Imorgon är jag inbjuden till Hanna och Oskar på middag sen är det riksmästerskapen i Göteborg med DHL. Vi ska utmana andra DHL kontor i olika grenar i en multisportarena. Ska bli skitkul.
Sen är det middag o fest på kvällen.
Jag ska tävla i Dart😄

Fick hem schemat från Habiliteringen igår på posten.
Testa att se hur det funkar att han kan se själv vad som ska hända under dagen

Hittade en härlig bild i Max Ipad som han hade tagit på Freja💗



2016-09-01 @ 21:27:16 Permalink Allmänt Kommentarer (1)



Kommentarer

Vad bra till Max. Häftig bild han tagit. Lycka till i darten och ha så kul😍

Mamma (2016-09-02 @ 17:50:34)


Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: