Söndag

Blev en spontantripp till bion idag. Va tydligen barnens biodag så det va halva priset.


Vi sågs Smurfarna- den försvunna byn


Annars har det packats o fixats för fullt här hemma.

Jag har länge velat ha en klädkammare i hallen då jag typ har noll förvaringsutrymmen i lägenheten. Lade fram som förslag till hyresvärden att fixa det när vi va iväg. Så idag sa han att de kommer o fixar i veckan så va bara till att tömma o rensa i hallen. Har märkt upp hur jag vill ha det. Själva luftigheten o ljuset kommer försvinna men helt klart värt för att få mer förvaring

Åh vad Freja längtar😊 Mest längtar hon tills att flyga.


Vi körde fotbad innan så vi får sommarfina fötter👣

Ska bli kul att överraska Max imorgon att jag följer med i skolan😊




2017-04-23 @ 20:34:59 Permalink Allmänt Kommentarer (1)



Kommentarer

Mysigt och spännande😍👍🎬🔨👣

Mamma (2017-04-24 @ 09:24:46)


Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: