Veckan som gått

Har vart tyst då förkylningen fortf slår sina klor i mig så emerginivån går till kidsen sen är det slut på kvällen😊


I fredags va vi o bowlade o käkade med Linda o kidsen

Igår va vi uppe en sväng o handlade. Upptäckte hur hög Frejas solros hade blivit🌻


På kvällen ville Max baka så blev en kladdkaka med mintchoklad i.


Trist att sommaren känns som den är slut men ändå mysigt när man kan tända lite ljus på kvällen o mysa


Idag tog vi sovmorgon


Va uppe o handlade lite även idag.

Freja hittade ett pennskrin.

Galet att hon har börjat ettan.


Jag kom på att jag glömt bort mina födelsedagspengar🙈 så beställde lite marockanskt porslin

Även idag ville Max baka.

Bullar beställdes.
Testade ett nytt recept som blev supergott och va en jättesmidig deg.

Ända sedan Cypern har Max o Freja vart jättegosiga mot varandra. Sitter o kramar o gosar med varandra😍


Usch ångest över att lämna dom imorgon har haft dom hos mig i 4 veckor nu❤️




2017-08-27 @ 21:55:45 Permalink Allmänt Kommentarer (1)



Kommentarer

Seg förkylning. Kul med bowling o Max som fick strike. Snygga skålar o fat. Gullungar som myser o bakar😷🤧🎳🥐👏😘✏️🤗

Mamma (2017-08-28 @ 21:46:55)


Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: