FixarSöndag

Som vanligt brukar jag passa på att fixa o greja Söndagen innan kidsen kommer.

Va uppe och handlade. Tvättat o städat.
Stekte en massa hamburgare o frös in. Max är alltid så hungrig på kvällen medans jag o Freja bara äter mackor o yoggi. Så smidigt att bara ta fram o värma då hans tålamod när han väl är hungrig inte är det bästa😊

Hade lite pajdeg i frysen som blev över senast jag gjorde så slängde ihop en skink- o broccolipaj. Supergott.


Igår va jag oxå o fixade lite och sen va det soffhäng några timmar innan jag åkte hem till Jossan o Lasse.

Gjorde egen pizza😊🍕

åh längtar som bara den tills imorgon. Vet ej varför men har nog aldrig saknat barnen så mkt som jag gjort denna veckan.






2017-02-19 @ 20:17:18 Permalink Allmänt Kommentarer (1)



Kommentarer

Skönt och fått lite avklarat. Såg smaskigt ut. Så jobbigt👌👍🍕🍔👨‍❤️‍💋‍👨

amma (2017-02-20 @ 09:24:09)


Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: