Nyårsafton 2016

Vi åkte ut till Väckelsång så vi va där till 18.

Fia och Axel hade styrt upp hela menyn o fixat o donat så det va bara att komma till dukat bord.


Till förrätt va det bakad cheescake med soltorkad tomat


Huvudrätt va fläskfile med potatisbakelser. Första gången jag ätit med glutenfri smördeg. Det va jättegott.


Vi körde pingisturnering. Skitkul. Dock gick det inte så bra. Får skylla på knät och hala strumpbyxor🙈


Till efterrätt blev det vaniljpannacotta med mango och passionsfrukt


Vid 02:30 tackade jag för mig men de sista höll igång till 04 imorse😊


Avslutade med en brakfrulle ihop innan jag åkte hem idag strax efter 12.
Va en supermysig kväll

Nu blir det soffäng för hela slanten😊



2017-01-01 @ 13:11:13 Permalink Allmänt Kommentarer (1)



Kommentarer

Så mysigt och gott det såg ut, och så fina ni var😘👍👌🍷🎉

Mamma (2017-01-02 @ 11:14:56)


Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: