Söndag på Kaskad

Vi åkte strax efter kl 9


Va där precis när det öppnade.

Vi va först i😊

Sen rullade det på med folk.

Så häftigt att se att båda kan simma. Bådar gott inför Cypern😊

Vi ahde en härlig dag och efter 4 timmar fick jag säga att det stängde då va jag helt slut😄

Blev Burger King när vi kom hem


Nu för en stund sen ropade Freja: Mamma jag drog ut min tand!!

Kommer ner och hon har blod ner på hela bröstet o det forsar ut😱 
Ska man själv försöka spela cool mamma🙈 Men det slutade efter en stund o hon va superglad.

Imorgon går jag in på nästan sista veckan innan semestern. Jobbar Mån v 30 sen väntar det 4 veckors ledighet




2017-07-16 @ 19:36:20 Permalink Allmänt Kommentarer (0)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: