Sjukstuga

Kände mig risig i kroppen i Tisdags. Fick gå o lägga mig i viotummet på lunchen men tänkte det är nog bara pollen så körde på.

På kvällen kom febern och hade feber i 3 dagar plus dunderförkyld

Igår va första dagen jag orkade vara uppe. Max va o lekte hos en kompis så Freja o jag åkte till Pizza hut


På kvällen åkte vi till Tina och barnen i Alvesta. Dom har precis flyttat då de har separerat. Vi har barnen samma veckor och dom hade superkul ihop. Och så härligt att se att dom tog hand om Max och accepterade hans svårigheter.

Alla skulle hjula på rad. Max blev först jätteledsen för att han ej kunde och sprang iväg. Men dom pushade honom och sa hur bra han va på att göra kullerbyttor sen va han med för fullt❤️

Är fortfarande supersnorig o hostig o är såååå trött på att vara trött.

Tack o lov ska jag sitta som handledare på jobbet imorgon så slipper prata.



2017-06-04 @ 14:06:29 Permalink Allmänt Kommentarer (0)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: