Veckan som gått

Testade att jobba i Måndags men efter en timme fick jag gå hem igen😔

C behövde jobba över så barnen va hos mig på måndag em - tisdag kväll.
På Tisdagen mötte jag upp Ida, Hanna, Anna, Linn och Linnea på Massimo.
Superhärlig kväll.

På Onsdagen va jag tillbaka på jobbet.  Va heeelt slut o hade ont i huvudet på kvällen så fick ställa in inplanerade Izakaya besöket på kvällen.


I fredags åkte jag hem till Ida på kvällen.
Käkade tacos sen gick vi ner en sväng till Tak.

Igår jobbade jag först.

Blev jättefint väder på kvällen.
Birgitta grannen frågade om hon fick låna lite mynta av mig🍃
I utbyte fick jag mig en mojito🍹

Blev även en campari med juice😊


Va helt ljuvligt att sitta i kvällssolen.

Efter det gick vi in till Hanna o Oskar för lite spelkväll

Älskar detta granhänget.

Och superskönt att gå hem mitt i natten och ha en meter hem😊

Idag har det vart tvätt o fixardag.
Kidsen kom hem ikväll istället för imorgon.
🙏🏻

Snart dax för läggning och en ny vecka



2017-06-11 @ 19:40:50 Permalink Allmänt Kommentarer (1)



Kommentarer

Trist och va sjuk. Men mycket trevligt också och gott. Vi fick ju också lite bonus tid med barnen.🤒🤧😍😋👍💗💙

Mamma (2017-06-12 @ 10:49:37)


Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: