💗💗

Dom hade haft en mysig kväll med mormor o morfar när jag kom hem..

Alltså jag kan aldrig tacka dom nog mkt för allt dom gör.
Fick hem papper idag att det är studiedag nästa vecka jag har dom.
Har totalt missat detta😳
Kollar med mamma som säger att dom är i Nässjö då.
Börjar grunna hur jag ska lösa det då det är jättesvårt att få ledigt från jobbet nu och kanske inte så poppis att komma 1,5 vecka innan o be om det.
Men då skickar mamma sms att dim byter dagar så dom åker till Nässjö tidigare så dom kan ha dom❤️🙏🏻 sååå underbart❤️

Freja ville att jag skulle fläta hennes hår o måste erkänna att jag fick till det😊

Redan Fredag imorgon. Veckan har gått superfort. Sitter som handledare på godssök så tiden bara flyger iväg.


Freja ska följa med en kompis hem. Hennes mamma är så söt hon lagar alltid pannkakor när Freja är där för det är hennes favoriträtt😊 hon ska va där till 19 så jag o Max tänkte köra lite AW på Pizza Hut😊

Avslutar meden bild från igårkväll. Dom är ju så jäkla söta när dom sover😍



2017-03-09 @ 19:22:31 Permalink Allmänt Kommentarer (1)



Kommentarer

Ja vi hade mysigt blev ju en sväng till pulkabacken. Tur vi kunde lösa det. Jättefin fläta och goding💙💗❄️😘

a (2017-03-10 @ 11:32:06)


Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: