Vårkänslor

Började Lördagen med fika hemma hos Fam Forsman. Freja va ivrig att få ge kusinen paket😊


Superhärligt att äntligen få träffa dom.

Det har blivit förhinder de senaste gångerna vi har planerat. 

Freja o Vera lekte o busade


Efter det åkte vi till Rusta då jag tänkte köpa ett växthus till balkongen


Då sprang vi på det här lounge-setet och Freja sa: åhhh mamma detta måste vi köpa. Har letat efter ett sånt llänge som får plats


Och vi skog såklart till😊


Så härligt att bygga ihop det i vårsolen. Birgitta fick dock hjälpa till. Höll på att bli galen o tänkte är jag så jäkla trög🤔 mem visade sig sen att det va felmärkt i beskrivningen😄

Alltså det blev såååååå jäkla bra

Freja älskade det och åt lunch där ute😊


Ser fram emot att hänga där i vår o sommar.


På kvällen va det Mellomys. Så härligt att Max oxå ville titta.
De röstade och Max favorit vann😊

Igår va Freja bjuden på kalas. Alltid lika nöjd över att få ha finklänning😊


Max o jag åkte upp till Samarkand o fikade. Härlig helg med andra ord.

Nu ska jag faktiskt snart hoppa i säng. Ont i halsen o huvudet så ska försöka sova bort det.



2017-03-13 @ 19:46:23 Permalink Allmänt Kommentarer (1)



Kommentarer

Så kul och mysigt tjejerna har. Blev riktigt bra på balkongen. Så fin sötnos. Kul att Max favo vann.🎁😘🌞😎

Anonym (2017-03-14 @ 09:50:39)


Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: