Sommarvillet

Vilket väder man kom hem till☀️😎


Max va så söt Freja hade ont i bröstkorgen efter en vurpa på Leos så han googlade fram på Ipaden och visade henne❤️


I Torsdags skulle jag klippa mig så mamma o pappa hämtade kidsen.

Freja sa att hon ville testa att cykla utan stödhjul. Pappa tog bort dom och så vips så cyklade hon iväg😊

Jag blev jättenöjd med klippningen. Så skönt att äntligen kunna ha det utsläppt igen. Färgningen gjorde jag hemma.


I fredags började vi helgen med att cykla ner till stan. Premiär dit utan stödhjul


Vilket väder man vaknade upp till igår. 

Började dagen med frukost på balkongen

Lämnade barnen hos C som ska ha dom lördag till söndag.

Lade mig i trädgården och det va typ varmare här än på Cypern kändes det som😎

Idag har det vart balkongfix.

Va och handlade en massa på Blomsterlandet

Så härligt att plantera i solen


Så nu hoppas jag att det blir en bra skörd första gången jag testar växthus


köpte ett par läckra planteringshandskar😊


Nehe nu dax att få kidsen i säng och dax för en ny vecka




2017-05-07 @ 19:44:14 Permalink Allmänt Kommentarer (1)



Kommentarer

Sommarväder. Goa killen. Härlig eftermiddag i strandbjörket och kanon härligt och se när hon cyklade. Hoppas det blir mycket på växterna 😎🌞🍦

Mamma (2017-05-08 @ 08:12:35)


Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: