Bonusmys

Idag var det disco för både Max o Freja.
Freja va på förfest med ett gäng tjejer och även Max skulle dit. Blev jätteglad att han utmanar sig själv.
Han hade med sig sin telefon utifall att han skulle tycka det blir jobbigt igen. Efter en timme ringde han så jag hämtade honom. Så starkt kämpat av honom.

Vi passade på att mysa en stund innan C hämtade honom. Han va så fin i fixad frisyr och skjorta❤️

Blev 3 st sorters julgodis ikväll.
Först gjorde jag klart lakrotskolan som jag gjorde igår. Så bara toppade med smält choklad o flingsalt.
Sen gjorde jag praliner med ljus choklad som jag fyllde med chokladkola o toppat med krokant. Blev supergott. Lite av chokladkolan gjorde jag vanliga rutor av och strödde över flingsalt.

Nu dax att sova. Hade bara tänkt att förbereda skalen på pralinerna idag men det är ju så jäkla skoj så tiden bara rusade förbi.
Förresten kolla in fredagsfrullen som en i teamet hade fixat idag🙏🏻
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)



2017-11-11 @ 01:30:54 Permalink Allmänt Kommentarer (1)



Kommentarer

Sötaste Max bra gjort av honom. Mysigt med mys och även vi fick ju prata med honom. Mycket gott du gjort🍫🍭🤗😍😘💙

Mamma (2017-11-11 @ 19:34:25)


Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: