Helgen

Vilket underbart väder det var i Fredags.

Va ute o promenerade på lunchen.

När vi kom hem tog jag o Freja oss en långpromenad.

Blev genom stan och förbi hemmakväll

Igår var det CEM dag på jobbet. Typ översatt till kundservicedag😊

Föreläsningar ocj workshops på dagen sen middag på kvällen.

Freja o Max va hos Linda och barnen på kvällen. Båda hade längtat hela dagen😊

Skriv inläggstext 

Det blev tacos för både mig och kidsen


Blev hämtad vid halv tio av Linda. Lyxigt med både barnvakt och skjuts🙏🏻


Idag var Max och lekte med Oscar och jag o Freja åkte bort till Anna. Sååå kul vi var kollegor i 11 år på Askelyckan och nästa vecka börjat även hon på DHL👏🏻👏🏻

Freja och Ellie lekte hur bra som helst


Eftersom Freja fyller nästa vecka under pappaveckan fick hon en present i förskott.

En spindelnlänning hon kan ha på sitt halloweenkalas

Nu börjar ÄNTLIGEN Titanic bli klart.

Vet inte hur många timmar jag lagt ner på det🙈



2017-10-08 @ 22:32:29 Permalink Allmänt Kommentarer (1)



Kommentarer

Härlig helg för er och bra att det löste sig med barnvakt. Sötaste haloweentjejen. Kul och leka med kompisar👍👌😘👏👻

Mamma (2017-10-09 @ 19:25:44)


Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: