Tacofredag

I torsdags hämtade jag hem Max. Vi hade tid hos habiliteringen på Fredag morgon så tänkte lika bra att han får sova hos mig.

Mysig egentid.

Det va vägning och ökning av medicin


Igår va jag hembjuden till Ida och Oscar. Jenny och Marco med barnen va oxå där.



Idag fyller Freja år. 7 år🎈🎈🎈

Lånade henne för en födelsedagsfika

Åkte hit en sväng och då blev hon hängig. Tog tempen som visade 37,8. Hon hade hostat hela natten så känns som något är på gång😔


Tännte ta tag i lite fix här hemma nu. Ge mig på att baka maränger igen. Tänkte göra marängspöken men lyckades inte förra gången😔



2017-10-14 @ 15:05:46 Permalink Allmänt Kommentarer (1)



Kommentarer

Mys med goaste Max. Kul för er båda med mys stund på hennes dag. Trist om hon ska bli sjuk. Ser trevligt ut💙😘💖🎂😍

mma (2017-10-15 @ 09:18:58)


Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: