Freeeeeeeeeeeedag

Igår körde vi lite hemmaträning.

Vi har en tävling på jobbet dels inom alla teamen på kubdservice men även i hela Sverige.
Just nu ligger vi på första plats i Växjö och innan vavi på 6:e plats bland 197 lag👏🏻👏🏻
Både Max o Freja hjälpte till☺️

Idag va första dagen då Max fick gå hem själv från fritids. Han har haft det kämpigt på eftermiddagarna på fritids då hans energi tagit slut så testar de veckor dom är hos mig då vi bor 4 hus från skolan. Hade kontakt med honom via hans mobil. Han hade haft det hur mysigt som helst☺️


Åkte upp till Maxi när jag hade hämtat Freja. Laddade med lite korv i magen innan vi handlade

Jag o Freja tog en kvällspromenad i regnet. 40 minuter fick vi ihop☺️


Blev soffhäng framför IDOL.

Imorgon ska Freja till Leos lekland på kalas så får se vad jag o Max hittar på då.



2017-09-22 @ 23:27:36 Permalink Allmänt Kommentarer (1)



Kommentarer

Bra kämpat. Bra om det funkar för Max. Mysig fredag💪👏💙🍧🍹

Mamma (2017-09-23 @ 09:15:25)


Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: